dimarts, 26 de novembre del 2013

Els primers dies

En el projecte Rossinyol, nosaltres, (la Núria i jo el Adrian) intentarem fer una bon treball en grup i ajudar-nos moltíssim.
La primer vagada que vam quedar amb la Núria per conèixer-nos més i parlar de les nostres coses va ser davant la porta del meu institut. Després de parlar una llarga estona vam decidir anar cap a la fleca del meu pare. Allà li vaig presentar la meva familia i els amics del meu pare, vam jugar a un joc colombià que es diu La Granota. Més tard vam anar a fer una volta pel carrer, vam seure i vam escriure alguns dels objectius que esperem d'aquest projecte.

Avui és el segon dia i hem quedat al Pont de Pedra, i hem vingut a la biblioteca del campus universitari de Barri Vell  per escriure aquest blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada