dimecres, 27 de novembre del 2013

"Santornem-hi"!

Bones!


Avui sóc jo sola, la Núria. La veritat és que teníem pensat anar actualitzant el blog junts perquè a ell li agradava la idea de fer "reportatges" de les nostres quedades, però de moment deixarem aquesta tasca d'actualització per a mi.

Com l'altre dia va ser l'Adrian qui va escriure el blog (tot i que estava al meu costat), avui escriuré jo sobre quines han estat les meves impressions.

20/11/2013 PRIMER DIA!
El millor lloc per començar a conèixer algú és (trobo) als llocs per on sempre para. I això mateix és el que vam fer, vam quedar a la porta de l'institut de l'Adrian i, després d'una primera xerrameca de coneixença, vam anar fent via cap a la fleca dels seus pares. Després de conèixer-los, juntament amb la seva germaneta petita, vam estar jugant a un joc que tenen al local: La Granota (La Rana, a Colòmbia). Un joc realment entretingut, i que fabricaré a casa meva quan tingui temps!
Després d'estar-nos una estona ben calentets, prenent un refresc i xerrant amb la família de l'Adrian, vam anar a un banc a parlar de quins objectius/expectatives tenien en quant al Projecte Rossinyol. Cadascú va fer una petita llista i se la va guardar, amb molta cura, per treure-la a final de curs i veure si realment ho hem complert o no (esperem que no es perdin els paperets; jo de moment el tinc ben guardat i recollit).

26/11/2013 SEGON DIA!
Dia en què va néixer aquest blog! Vaig pensar que una bona manera de fer la nostra primera missió junts seria creant aquest blog, que ens servirà com a Quadern de Bitàcola del nostre viatge junts durant aquest curs. A banda de posar-nos davant l'ordinador i tafanejar i xerrar, vam fer una petita ruta per la Universitat de Lletres, al Barri Vell. La veritat és que sorprèn l'encant d'aquest edifici.

Després d'aquest parrafot, em despedeixo!

Fins una altra!

Núria

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada